Glede pristopa učenja modelov smo testirali tudi različne algoritme za optimizacijo, regularizacijo, in različne stopnje učenja. Seveda je idealna konfiguracija modela odvisna tudi od mnogo drugih parametrov. Težave so se pojavile pri uporabi TensorRT orodja, ki služi za optimizacijo modelov in za posledično hitrejši sklepni čas. Kljub temu smo uspeli zgraditi modele, ki bi odvisno od hitrosti kamere lahko zadostili specifikaciji »delovanja v realnem času«. V našem primeru so modeli U-Net in ENet izvajali segmentacijo voznih pasov na Nvidia Jetson TX2 platformi med 14 fps in 18 fps. V prihodnosti nameravamo izvesti optimizacijo takšnih modelov za doseganje hitrejšega sklepnega časa in tudi bolj enostavno uporabo. To je tudi zelo aktivno področje raziskav, saj je cilj uporabiti modele globokega učenja tudi na manj zmogljivih napravah kot so npr. mobilni telefoni ali celo mikrokrmilniki. Tudi je smiselno omeniti, da uporaba modelov za delovanje v realnem času ni odvisna le od sklepnega časa modela, ampak tudi od procesiranja pred in po sklepanju modela. Npr. v našem primeru je bilo potrebo zmanjšati dimenzije vhodne RGB slike na dimenzijo 256×256. Če je potrebno po sklepanju pretvoriti rezultate segmentacije nazaj na originalno dimenzijo, ustrezni postopki obdelave za to potrebujejo čas. Zato je potrebno pogosto iskati kompromis med izhodno sliko iz kamere, in vhodno sliko v sam model.